+420 773 484 483 (Po - Pá: 8:00 - 17:00) obchod@CDRmarket.cz
CDRmarket - Tonery a cartridge do tiskáren
0 ks produktů za 0 Kč
Nákupní košík
Dnes objednáte, zítra můžete tisknout
Doprava ZDARMA od 1999,- Kč

Časté dotazy FAQ

  • Mám zájem o zboží, které nemáte na e-shopu? Dokážete ho pro mě zajistit?

Dokážeme pro vás zajistit téměř jakoukoliv náplň do jakékoliv tiskárny. Zavolejte nám na tel. +420 773 484 483 nebo napište svůj dotaz na obchod@CDRmarket.cz. Obratem vám zjistíme všechny dostupné možnosti.

  • Jak poznám jakou náplň objednat?

Nejsnadnější cesta je použít náš vyhledávač spotřebního materiálu, který najdete na úvodní stránce našeho eshopu. Pokud přesto svoji náplň v našem vyhledávači nenaleznete, kontaktujte nás telefonicky nebo emailem.

  • Jako záruku má naše zboží?

Veškeré naše zboží má zákonnou 2-letou záruční lhůtu.

  • Co dělat když zboží nedorazilo v daném termínu?

Kontatujte nás a obratem zjistíme, co se stalo.

  • Co dělat když se sype toner?

Jedná se o technickou závadu, která je důvodem k reklamaci. Toner nám zašlete zpět spolu s popisem závady.

  • Musím se zaregistrovat?

Při nákupu v našem eshopu není nutné se registrovat. Pokud ale nechcete při každé objednávce zadávat veškeré svoje údaje, je pro vás jednodušší se zaregistrovat.

  • Co když jsem održel zboží s poškozenou krabicí?

Upozorněte na poškození přepravce a nechte informaci o poškození zapsat do předávacího protokolu. Pokud je zboží uvnitř balíku evidentně poškozené, ihned sepište s přepravní společností dokumenty o poškození zboží.

  • Mohu odstoupit od smlouvy?

Samozřejmě můžete. A to v zákonné lhůtě 15 dnů. Zboží musí být nepoužívané a v původním obalu. Více informací naleznete v našich Obchodních podmínkách.

  • Jaká je dodací lhůta objednaného zboží?

Většinu běžný náplní do tiskáren máme skladem v dostatečném množství. U ostatního zboží je dodací lhůta zpravidla 2 dny, ale u některých hůře dostupných typů může být delší.

  • Jak budu informován o průběhu objednávky?

O každém kroku zpracování objednávky vám přijde informační email. Pokud je potřeba, kontaktujeme vás telefonicky.

  • Jaké možnosti dopravy nabízíte?

Snažíme se vyjít vstříc a kromě České pošty nabízíme doručení přepravní společností PPL nebo na výdejní místa Zásilkovna. Veškeré informace o dopravě najdete zde.

  • Při jaké částce mám dopravu zdarma?

Doprava zdarma je při objednávce nad 1.999,- včetně DPH. Jedná se o jeden z nejnižších limitů pro dopravu zdarma na trhu. Veškeré informace o možnostech dopravy a platby naleznete zde.

  • Je možný osobní odběr zboží?

Ano. Osobní odběr je možný na naší prodejně v Plzni (zboží je ihned skladem a odběr je samozřejmě ZDARMA) nebo na výdejních místech Zásilkovna po celé ČR a SK.

  • Poskytujete možnost platby na fakturu pro státní instituce?

Ano. Možnost platby na fakturu poskytujeme pro státní instituce, úřady, školy, apod...

  • Mohu u Vás nechat opravit či vyčistit tiskárnu?

Ano. Naši technici se o vaši tiskárny vždy výborně postarají. Pokud už oprava není možná nebo se nevyplatí, rádi vám dodáme novou tiskárnu nebo kopírku.

  • Jak se dozvím, že má objednávka byla v pořádku přijata?

Po úspěšně zadané objednávce vám vždy přijde potvrzení na vámi uvedený email.

  • Je vada tisku důvodem k reklamování náplně?

Závada může být jak na straně tiskárny, tak i na straně náplně. Nelze tedy jednoznačně odpovědět. V takovém případě nás kontaktujte a každý případ individuálně vyřešíme k vaší maximální spokojenosti.

  • Co se stane, když nepřevezmu zásilku?

Tímto se vystavujete možnému postihu a můžeme po vás požadovat uhradit vzniklé náklady (poštovné, balení, atd...). Pokud zásilku cíleně nechcete převzít, není nic jednoduššího, než nám ještě před jejím odesláním zaslat tuto informaci emailem.

  • Nenalezl jsem náplň, kterou hledám?

Přestože se neustále snažíme náš vyhledávač náplní vylepšovat a udržovat co nejaktuálnějšími, je možné, že v ojedinělém případě vaši náplň nenaleznete. V takém případě nám zavolejte nebo pošlete email a vaši náplň pro vás rádi obratem najdeme.

  • Do kdy musím objednat, abych měl zboží do druhého dne?

Pokud je vámi objednané zboží skladem, můžete objednávat až do 16h a vaši objednávku ještě ten den odešleme.

  • Jak dlouhé jsou dodací lhůty?

Zboží skladem expedujeme ve stejný (všední) den, kdy obdržíme vaši objednávku. Ostatní zboží dokážeme v 90% odeslat následující den. U některých hodně atypických nebo starých druhů náplní je možná delší dodací lhůta. V takovém případě jste o ni informování.

  • Je účtováno dopravné při objednávkách přes internetový obchod?

Pokud je vaše objednávka vyšší než 1999,- včetně DPH, pak je dopravné zcela zdarma. Pokud je objednávka v nižší hodnotě, účtujeme dopravu dle zvoleného dopravce.

  • Když udělám chybu v objednávce, mám možnost ji stornovat?

Samozřejmě. Všichni jsme jen lidé a každý se může splést. Důležité je nás o tomto informovat co nejdříve, aby nedošlo ke zpracování nebo dokonce odeslání objednávky.

  • Chci odstoupit v zákonné lhůtě jak postupovat?

O této zkutečnosti nás informujte, nejlépe písemnou formou spolu se zasláním vraceného zboží zpět. Případně je možné nám odstoupení zaslat také emailem. Vracené zboží musí být v původním obalu, nepoužívané a nepoškozené.